Gargangruel Gargangruel
4217
BLOG

Przepraszam Węgrów, Rumunów, Czechów i Słowaków

Gargangruel Gargangruel Polityka Obserwuj notkę 129

Bardzo rzadko, a w zasadzie wcale, piszę notki pod wpływem emocji, a nie refleksji. Tym razem jednak wykipiałem. Przyznam, że spodziewałem się, że Polska się wyłamie z jedynej PRAWDZIWEJ solidarności, do której powinna się poczuwać. Co innego jednak spodziewać się, a co innego mieć to już za sobą. 

Kiedy zobaczyłem zdjęcie tej biednej kobieciny w towarzystwie POLITYKÓW, w pierwszym momencie zrobiło mi się jej żal. Potem jednak zatwardziłem serce i pomyślałem, że nikt jej tam nie wpychał siłą, sama wlazła. Pomyślałem też, że komuna NIGDY, PRZENIGDY nie pozwoliłaby sobie na to, aby ośmieszyć się na zewnątrz. Jej wysłańcy mogli być brzydcy i głupi, ale byli przynajmniej groźni. A to...

Chciałbym niniejszym przeprościć naszych braci Węgrów, którzy powstrzymują nawałę, jak kiedyś robili to Polacy, przeprosić naszych braci Czechów, Słowaków i Rumunów, braci w bolszewickim jarzmie przez co najmniej 2 pokolenia - przeprosić za ZDRADĘ. Bo nie można inaczej nazwać tego, co zrobiła PO-wska pani Bovary, oczywiście nie to popychle, które pojechało do Brukseli, tylko to drugie, a właściwie pierwsze.

Mówię to we własnym imieniu, ale czuję, że jest bardzo wielu takich, którzy myślą jak ja. I myślę też, że już niedługo wszystko się w Polsce zmieni i będziemy mogli wtedy Z CAŁĄ MOCĄ wesprzeć Was i przeciwstawić się wspólnemu zagrożeniu. I ze Wschodu i z Zachodu. Diabli wiedzą, które gorsze.

 

Gargangruel
O mnie Gargangruel

Jestem z Pragi. To widać, słychać i czuć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka